Daag ons uit

FormLogic - de kortste weg naar perfecte klantcommunicatie

Het beheer van belangrijke documenten kan eenvoudiger en beter. FormLogic realiseert kwaliteitsoplossingen die toekomstbestendig zijn en waar uw medewerkers blij van worden.

klantcommunicatie-perfectioneren

In de wereld van Document Management (DM), Customer Communications Management (CCM) en Enterprise Content Management (ECM) is FormLogic geen onbekende speler. Steeds meer bedrijven en organisaties schakelen ons in en gaan in zee met een deskundige club van specialisten op het gebied van databeheer en documentstromen.

FormLogic helpt

Door onze know-how, ervaring en gedrevenheid, kunnen wij elke opdrachtgever helpen met een strategie op maat en stabiele oplossingen. Of het nu gaat om het vernieuwen van uw DM-systeem, ‘closed loop communicatie’ of het bouwen van templates. Geen uitdaging is voor ons te groot om een perfect klantcommunicatie te realiseren.

Best is beter

FormLogic is gevestigd in Best. Net boven Eindhoven, volgens insiders de slimste regio van Nederland op het gebied van hi-tech. Een regio waar we ons thuis voelen en waar veel IT-talenten hun opleiding hebben genoten. En daar profiteren wij en onze opdrachtgevers van. De consultants van FormLogic werken op kantoor in Best maar meestal bij onze opdrachtgevers op locatie.

Werkwijze FormLogic

Duidelijkheid, transparantie, know-how en wederzijds respect zijn de belangrijkste waarden voor FormLogic om succesvol te kunnen samenwerken. Inzicht in onze aanpak en werkwijze hoort daarbij. Zie hieronder onze 7 stappen.

Stap 1 – U vraagt
U heeft een vraag. Bijvoorbeeld: u wilt een aanpassing aan uw huidige systeem of u wilt uw bestaande systeem vervangen voor een toekomstbestendige oplossing. Maar welke vraag of uitdaging u ook heeft, u neemt contact op met FormLogic en vraagt naar Dolf van Rhijn of Marije Basstein.

Stap 2 – Onderzoek en bevindingen
Samen met uw specialisten gaan we bekijken hoe uw huidig DM-, CCM- of ECM-systeem is ingericht en hoe we het beste uw wensen kunnen inpassen. Uit dit onderzoek zal blijken of er bijvoorbeeld aanpassingen nodig zijn aan de huidige inrichting of dat er andere maatregelen moeten worden genomen. Bij dit onderzoek kijken we hoe we het maximale uit het systeem kunnen halen. De bevindingen van dit onderzoek vormen de basis voor de schriftelijke Project Definitie (PD).

Stap 3 – Project Definitie (PD) schept duidelijkheid
FormLogic hanteert verschillende documenten om de diverse werkzaamheden in kaart te verklaren. Het FoTo-document bevat een Functioneel Ontwerp en een Technisch Ontwerp en een SOW-document staat voor Statement of Work. Deze documenten vormen samen met andere bevindingen een PD die we vervolgens met u doornemen. Nadat alle puntjes op de i zijn gezet, kunnen we de kosten inschatten.

Stap 4 – Kostenschatting
De kosten van de werkzaamheden zijn een schatting op basis van actuele informatie zoals vermeld in de PD. Ondanks die informatie, is door onvoorziene zaken en omstandigheden, het voor ons niet mogelijk om een vaste prijs te offreren. Daarom wordt elk project gefactureerd op basis van nacalculatie. De werkelijke gerealiseerde uren van onze projectmanagers en consultants en overige gemaakte kosten, liggen hieraan ten grondslag.

Stap – 5 Uitvoering en taken
Tijdens de uitvoering heeft u contact met een projectmanager van FormLogic. Deze projectmanager bewaakt het PD en stuurt de consultants aan. Hij of zij communiceert met uw contactpersoon zodat de consultant zijn focus op het werk kan houden en heeft u één aanspreekpunt om de projectzaken te managen. Mocht bijvoorbeeld tijdens het realiseren van het project blijken dat er aanpassingen nodig zijn, bespreekt u dit met de projectmanager.

Stap 6 – Oplevering van de oplossing
Als we klaar zijn met testen en de werkzaamheden, volgt de oplevering. FormLogic zal samen met u als opdrachtgever alle zaken zorgvuldig met u doornemen en toelichten. En dan maken we geen onderscheid tussen een kleine aanpassing aan een bestaande systeem of de realisatie van een compleet nieuw Document Management Systeem.

Stap 7 – Garantie gegarandeerd
Uiteraard heeft u garantie op onze werkzaamheden. We blijven graag betrokken en staan daarom altijd voor u klaar. We tekenen graag voor een duurzame relatie.